Saturday, January 28, 2006

Ода на Радостта или Параноя

днес 28 януари 2006 си проверявах eXTReMe TRACKING-a на сайта ми
и видях че вчера на 27.01.2006 е влизал някой от GOOGLE .
Зарадвах се.
Все пак при толкова страници в мрежата - някой от работещите в Мountain View - GOOGLE HQ
се е зинтересувал от моя сайт, в случая - страницата на моя Blog.
Изненадата ми беше още по-голяма защото този някой не беше използвал търсачката (search engine) google - а беше влязъл направо на блога.
Изведнъж погледа ми се спря на същия IP address който беше влизал и на 11 .01.2006 - тогава беше използвал търсачката но търсейки точно maestross
===============
Ето някои от отговорите на въпросите които си зададох:
1. Някой се интересува от мен - в стил параноя
2. Някой иска да чете моя Блог - в стил весел оптимист
3. Това е българин който работи в GOOGLE - знам че там работят българи
4. Това е българин който е посетил GOOGLE HQ и там се е сетил за мен и си е казал така и така съм тук я да видя как работи
търсачката и ........ - нещо става с мойто его :)
5. Може да не е нито един от горните - в стил съмняващ се

КАКВО МИСЛИТЕ ВИЕ, КОИТО ЩЕ ПРОЧЕТЕТЕ ТОЗИ POST, МАКАР И НЕ ОТ GOOGLE HQ???

6 Comments:

Blogger Gestordies said...

Хората не току-така са казали: "Колкото по-малко знаеш, толкова по-добре спиш" :)
P.S. Параноята май била заразна :)

7:40 AM  
Blogger maestross said...

ти какво мислиш -
кой от вариантите е?

7:45 AM  
Blogger Gestordies said...

Да си призная, не знам как действат bots (възможно е те да имат някакво отношение). Но във всички случаи, по накакъв начин си влязъл в полезрението на Google. За добро или не...

7:56 AM  
Blogger maestross said...

това не е bot ==
виж пак снимките:
човека си работи с Windows XP
използва Firefox 1.5
и т.н.

8:04 AM  
Blogger Gestordies said...

Не ми стигат познанията, за да мога да имам мнение :(
Просто нямам представа...

8:07 AM  
Blogger maestross said...

според
теб, кой от изброените по-горе
варианти е .... ==
да не те хвана параноята ==

12:26 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home