Monday, September 26, 2005

направих много опити за коментар на твоя Blog но не успях

a и на моя не успях
не знам какво става с операта :))
затова пиша тук
ако ме питаш за Дюрер - не този автопортет му е силата а тези графики
виж - The Knight, Death and The Devil, engraving, 1513.
както и другите му христоматийни работи ===
аз не мислех че се концетрираш само и единствено върху тази снимка ==
смятам че Пини има далеч по-стойностни неща, но това е въпрос на
вкус ===
бесен съм че написах 50 реда които ги изтрих === не ми се e случвало от години ===
защото има неща които си казал и не можеш да ги повториш ==
те просто си заминават, а ми се струваще че бяха важни за възприемането на тази творба/снимка ==
просто ми идва да се откажа ===
уникалното в мисленето за момента.........не се повтаря ===
сега трябва да копирам самия себе си, но се губи заряда, емоционалността, страстта с която
отстоявам мнението си, за възприемането на Ф. на Пини ==
и не че има някакво значение, кой е "разшифровал" замисълът на Пини по-добре а това е опит да достигнем до по генерални изводи, но както и да е ===
адски ме е яд ==
не че бях написал кой знае какво, но бях мислил, бях гледал и т.н. и т.н. ==
знам че звучи като измъкване ==
вече винаги сме склонни да се съмняваме в какво каквото и да е ===
В творбата за която говориш, аз виждам две спокойни фигури в които няма напрежение, камо ли дявол ==
Пини прави опит за съпоставяне, за игра, за състезание, със старият майстор ==
можещ да сложиш тази жена и в реклама, както и в този портрет
и това не само да не е
кич но да "конкурираш" оригинала, да се съизмерваш с него, да го допълваш ==
и според мен това е искал да ни внуши Пини ====
Съвремения модел/жена/персонаж или не знам как да го нарека, сниман добре и поставен в контекста на портрета стои не по-лошо отколкото оригиналът ==
това е което видях и в неговата галерия ===
той иска и смята, (а и други явно мислят, че при него нещата се случват
след като оставя следа в art фотографията в италия), че може да доизкаже, да допълни старите
майстори със съвременни фигури и това не само да не развали шедьоврите, но да им вдъхне нов живот в духа на времето в което живеем ==
бързо правя safe ===
ти използваш думи като дявол и гордост от които той (според мен) не се интересува ==
него го интересува чисто фигуративната страна, а не морални дилеми ===
защо според теб не е "сложил" тази жена във The Knight, Death and The Devil, engraving, 1513,
където има и дявол и .......и т.н. ===
защото там каквото и да сложи ще унищожи творбата ==
там всичко е казано, всичко е достатъчно, не липсва нищо ==
докато тук в този портрет той намира нещо недоизказано, нещо което може да допълни ===

2 Comments:

Blogger Gestordies said...

Още веднъж искам да ти благодаря!

8:00 AM  
Blogger maestross said...

за какво ми благодариш

8:41 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home