Wednesday, September 07, 2005

Диалог

- но, защо идвате при мен?
- а при кого да отида?
- при който искате
- ето виждате ли защо дойдох при вас
- браво, обичате каламбурите, .....вижте, сбъркали сте, аз нямам нищо общо с тази работа
- с коя работа? Аз дойдох при вас по един въпрос
- аз не съм човекът който може да ви разреши проблема
- какъв проблем, това не е проблем
- защо не ме оставите на мира, господине....
- вие сте на работа, госпожо, ако искате да сте на спокойствие недейте да работите.
- вие да не сте някъкъв съветник? ....давате ми съвети какво да правя ли?
- ако мога да ви помогна, защо не
- сега ми помагате? ....не бяхте ли вие, който търсехте помощ
- помощ е силно казано...хм..
- моля ви, вървете си, не ми губете времето
- за какво време говорите, вие обслужвате гражданите
- не е истина, че това ми случва ....на мен
- какво ви се случва?
- ...............
- сега ще мълчим, така ли?
- какво ис-ка-те!!!???
- не викайте, моля ви......
- ще викам, докато не си тръгнете
- добре, добре... тръгвам си
- ох........господи ...........
След малко....

на вратата се чука
- излъгах ви
- ало, ало, охраната ли е?
.............................
............................

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home