Tuesday, November 29, 2005

градината

-госпожо, градината ви е много хубава
-да, това всички ми го казват
-а не искате ли
-искам
-градината наистина ви е много хубава
-защо ми го казвате пак
-казахте, че искате
-не искам да ми го повтарят
-мислите, че ви го казват от куртуазия ли
-не, сигурно им харесва
-трудно ли я поддържате
-да, доста трудно
-да поговорим за цветята
-какво ви интересува по-точно
-ами най-общо, какво са цветята за вас
-цветята ми дават много
-много........
-изпълват ме с живот
-как да го разбирам
-ами в най-широкия смисъл на думата.........вие за какво дойдохте ........
-ами да поговорим за вашето преместване
-какво преместване
-подали сте молба за настаняване в старчески дом
-аз!!!
-да, нали сте госпожа .....
-моля ви вървете си
-но моля ви трябва да ми кажете дали желаете или не
-моля ви вървете си
-добре, както желаете
-...............
-довиждане
-не идвайте повече тук
-градината ви е много хубава все пак
-.................

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home